ІРИНА ЧИЖИК
КЛІЄНТИ:
ОЛЕКСАНДР РАТНЕР
КЛІЄНТИ:
ІРИНА ЧИЖИК
КЛІЄНТИ:
ОЛЕКСАНДР РАТНЕР
КЛІЄНТИ:
ПРОГРАМА КУРСУ
З'ясуєте, чому людям складно давати та приймати зворотний зв’язок та як цьому зарадити
Отримаєте практичні алгоритми проведення бесід про відповідальність та досягнення (коротку та розгорнуту форму)
З'ясуєте, чому працівникам буває складно приймати відповідальність та за допомогою яких технік на це вплинути
Навчитеся, як уникнути типових помилок, яких припускаються керівники під час критики;
Дізнаєтеся, чи можна перехвалити людину та як відрізнити конструктивну похвалу від маніпулятивної;
Навчитеся хвалити та критикувати так, щоб поведінка підлеглого змінювалася, а стосунки та довіра - покращилися
З'ясуєте, як за допомогою Алгоритмом регулярного контролю та аналізу (АРКА) надавати різні види зворотного зв’язку в повсякденному керуванні